ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс"
м.Южноукраїнськ,
вул. Паркова, 2
Інформацiйно-консультацiйний центр ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» надає необхідну інформацію та відповідає на запитання  споживачів.
                Згідно Постанови НКРЕ від 08.08.2001 № 823 "Про створення консультаційних центрів та центрального методичного кабінету". В ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" створено Інформаційно - консультаційний центр.
    Постанова Національної комісії регулювання електроенергетики України за № 299  про затвердження «Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачам електричної енергії», на інформаційно - консультаційний центр покладає наступні завдання:
1. Надання консультацій  з питань:
  • застосування чинного законодавства України у сфері електроенергетики, Правил користування електричною енергією;
  • порядку укладення договорів про користування електроенергією; порядку переоформлення особового рахунку у випадку правонаслідування;
  • порядку сплати за використану електроенергію ;
  • порядку надання та оформления пільг на сплату за електроенергію;
  • порядку відключення від енергопостачання за несплату;
  • порядку погашення заборгованості за використану електроенергію;
  • порядку тимчасового використання електроенергії без приладу обліку;
  • порядку поділу особового рахунку.

2. Надання інформації з питань:
  • про діючі тарифи на електроенергію;
  • про права і обов'язки енергопостачальника і споживачів електроенергії;
  • про відповідальність споживачів за порушення Правил користування електроенергією;
  • охорони праці і безпечного користування електричною енергією;
  • про роботу структурних підрозділів ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс".

3. Розв'язання спірних питань та  конфліктних ситуацій, які виникають  між ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" та споживачами з питань:
  • Щодо процедури складання  актів про порушення ПКЕЕн та нарахування збитків по акту.
  • Щодо процедури припинення електропостачання об'єкту  споживача.
  • Щодо розрахунків за спожиту електричну енергію.
  • Щодо заміни приладів обліку.
  • Щодо збереження приладів обліку та пломб на них.
  • Щодо невідповідності якості електричної енергії нормативним вимогам.
  • Інші питання які стосуються відносин між енергопостачальником та споживачем в процесі користування ( постачання) електричної енергії.

4. Забезпечення доступності, достовірності інформації, об'єктивності та своєчасності розгляду пропозицій (зауважень), заяв і скарг споживачів, викладених ними в письмовій або усній формі.
    Інформаційно-консультаційний центр  є загальнодоступним центром для юридичних, фізичних осіб - підприємців та населення, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв'язання суперечних питань, які виникли між ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" та споживачем.
Проведення консультацій, надання  інформації, розгляд  суперечних питань здійснюються в Інформаційно-консультаційному центрі безкоштовно для всіх споживачів  які є мешканцями м.Южноукраїнськ, с.м.т. Костянтинівка, с. Полянка
     З метою оперативного реагування на звернення громадян, усунення причин та умов, через які виникають порушення та, як наслідок,  скарги громадян та недопущення відмов у задоволенні обґрунтованих вимог громадян Інформаційно-консультаційний центр підпорядковано директору ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс".
Для забезпечення максимальної зручності Інформаційно-консультаційний центр розташовано у приміщені ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" м. Южноукраїнськ,  за адресою, вул. Дружби народів, 33-г
Дні особистого прийому громадян:    вівторок, четвер  з 8.00 до 17.00  (обідня перерва 3 12.30 по 14.30)
    Працівниками Центру надаються квалiфiкованi роз’яснення та консультації. Надання інформаційно-консультаційних послуг відбувається в зручній для споживача формі: за телефоном 5-50-71, на особистому прийомі, або в розділі сайту "On-line консультант"
Під час особистого прийому фахівцями центру, крім консультацій та роз’яснень, споживачам надаються для ознайомлення необхідні нормативні документи та інформаційні матеріали.
Кожний споживач може скористатися «Телефоном довіри»  5-50-71 і повідомити про факти:
  • неправомірних дій персоналу ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс";
  • розкрадання електричної енергії;
  • самовільного підключення до електромереж;
  • споживання електричної енергії без приладів обліку;
  • розукомплектування та пошкодження об'єктів електроенергетики або розкрадання майна цих об'єктів;
  • відхилення від стандартів показників якості електричної енергії;
  • аварійного стану ЛЕП.
  Працює On-line консультант, де Ви можете задати питання нашим  консультантам.


НОВИНИ   

25.05.2023
Шановні споживачі електричної енергії! Планове зняття показів лічильників
30.05.2023р., 31.05.2023, 01.06.2023 та 02.06.2023р. представниками ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» буде здійснюватись планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів (населення).
 
25.04.2023
Шановні споживачі електричної енергії! Планове зняття показів лічильників
29.04.2023р., 30.04.2023, 01.05.2023 та 02.05.2023р. Представниками ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» буде здійснюватись планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів (населення). 29.04.2023р., 30.04.2023, 01.05.2023 та 02.05.2023р. представниками ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» буде здійснюватись планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів (населення).
 
24.02.2023
Споживачам електричної енергії!
27.02.2023р., 28.02.2023, 01.03.2023 та 02.03.2023р. представниками ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» буде здійснюватись планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів (населення).
 
26.01.2023
Споживачам електричної енергії!
30.01.2023р., 31.01.2023, 01.02.2023 та 02.02.2023р. Планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів (населення).
 
08.08.2022
Споживачам послуг з розподілу електричної енергії
Зміни до Правил роздрібного ринку (Постанова НКРЕКП від 13.10.2021р. №1780)
 
15.11.2021
Підготовка до осінньо-зимового періоду
Згідно проведеного моніторингу в період з 01 листопада 2021 року по 05 листопада 2021 року Управлінням Держенергонагляду у Миколаївській області надано позитивний висновок від 12.11.2021 р. про готовність ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» до роботи в осінньо-зимовий період 2021-2022 років.
 
Всі новини
© ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" Усі права захищено 2012
Сайт відвідало
 Всього 922911
 Сьогодні 15
 Зараз на сайті 1
 
Наші партнери

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ                ПРАТ "АТОМСЕРВІС"
Передати покази лічильників

За телефоном:  (067) 517-32-62, 5-92-37

Особистий кабінет споживача