© ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" Усі права захищено 2012   support@info.dpem.mk.ua
ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс"
м.Южноукраїнськ,
вул. Паркова, 2

office@info.dpem.mk.ua
НОВИНИ   

09.01.2024
відновлено з 01.01.2024р. дію розділу IV Кодексу систем розподілу "Порядок приєднання до систем розподілу"
НКРЕКП прийнято Постанову від 29 грудня 2023р., якою відновлено з 01.01.2024р. дію розділу IV Кодексу систем розподілу "Порядок приєднання до систем розподілу", затвердженого Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310, та Методики (порядку) формування плати за приєднання до системи передачі та системи розподілу, затвердженої Постановою НКРЕКП від 18 грудня 2018 року № 1965.
 
28.11.2023
Планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів
29.11.2023р., 30.11.2023 та 01.12.2023 представниками ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» буде здійснюватись планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів (населення).
 
26.09.2023
Планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів
Шановні споживачі електричної енергії!

29.09.2023р., 30.09.2023 та 01.10.2023 представниками ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» буде здійснюватись планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів (населення).
 
25.08.2023
Планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів
Шановні споживачі електричної енергії!

30.08.2023р., 31.08.2023, 01.09.2023 та 02.09.2023р. представниками ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» буде здійснюватись планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів (населення).
 
27.07.2023
Планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів (населення).
Планове зняття показів лічильників електричної енергії у побутових споживачів (населення).
 
Всі новини
Сайт відвідало
 Всього 925125
 Сьогодні 32
 Зараз на сайті 1
 

Задати питання |  Нашi консультанти пошук
18.02.2024  Валентина
Прошу надати відповідь, як отримати довідку не електрону адресу про використання електричної енергії за вказаний період?

Консультаційний центр
Про консультанта
Задати питання
Шановна Валентина!
Інформація за використану електричну енергію за вказаний період надається власнику об’єкта побутового споживача за його особистою присутністю або довіреній особі.
Для вирішення питання зверніться до служби комерційного обліку ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» за адресою: м.Южноукраїнськ, вул. Європейська, 33-Г.
Режим роботи: понеділок – п’ятниця з 8.00 до 17.00, обід з 12.30 до 13.30 год., субота, неділя – вихідний.

30.11.2023  Анна
Доброго дня,в листопаді купили квартиру, підкажіть як оформити паспорт точки розподілу, які документи потрібно?

Консультаційний центр
Про консультанта
Задати питання
Шановна Анна!

Відповідно Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ) паспорт точки розподілу (передачі) є невід'ємною частиною договору споживача про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії.
Пунктом 2.1.8. ПРРЕЕ визначено:
Для укладення договору споживача про надання послуг з розподілу/передачі електричної енергії заявник у разі зміни споживача, форми власності чи власника електроустановки має надати оператору системи такі документи:
1) заяву про укладення відповідного договору із зазначенням місцезнаходження об'єкта та реквізитів заявника та наявності паспорта точки розподілу/передачі;
2) для фізичних осіб: копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера картки платника податків або копію паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади і мають відмітку у паспорті);
3) копію документа, яким визначено право власності чи користування на об'єкт (приміщення), або копію документа, що підтверджує право власності чи користування на земельну ділянку або її частину (у разі відсутності на відповідній земельній ділянці об'єкта), право на розміщення електроустановок на території здійснення господарської діяльності з розподілу/передачі електричної енергії (у разі відсутності об'єкта споживача);
4) копію документа про підтвердження повноважень особи на укладення договору (витяг з установчого документа про повноваження керівника (для юридичних осіб), копію довіреності, виданої в установленому порядку тощо), за необхідності.
Для подання відповідної заяви про укладення договору Ви можете звернутись (за наявності вищеперелічених документів) до служби з комерційного обліку ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» за адресою: м.Южноукраїнськ, вул.Європейська, 33-Г.
Режим роботи: понеділок - п”ятниця з 8.00 до 17.00 , обід з 12.30 до 13.30 год., субота, неділя – вихідні.

06.09.2023  Алевтина
Доброго дня! Я з сім'єю винаймаємо квартиру з 2014 року. Власники квартири проживають за кордоном. Потрібно укласти договір на надання послуг, але з нами цього зробити не можуть, треба тільки присутність квартировинаймача. Як бути в такій ситуації? Інакше відключення електроенергії. Дякую.

Консультаційний центр
Про консультанта
Задати питання
Шановна Алевтина.

Відповідно до пункту 5.5.5 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 №312, споживач зобов’язаний користуватись електричною енергією виключно на підставі договору ( договорів), передбачених чинним законодавством. А також відповідно до пункту 2.1.7. для укладення договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії заявник має надати оператору системи такі документи:
1) заяву про укладення відповідного договору із зазначенням місцезнаходження об'єкта та реквізитів заявника та наявності чинного паспорту точки розподілу;
2) для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), роздрукований із мережі Інтернет, або копію довідки, або копію виписки з ЄДР;
для фізичних осіб: копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера картки платника податків або копію паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади і мають відмітку у паспорті);
3) копію документа, яким визначено право власності чи користування на об'єкт (приміщення), або копію документа, що підтверджує право власності чи користування на земельну ділянку або її частину (у разі відсутності на відповідній земельній ділянці об'єкта), право на розміщення електроустановок на території здійснення господарської діяльності з розподілу електричної енергії (у разі відсутності об'єкта споживача);
4) копію документа про підтвердження повноважень особи на укладення договору (витяг з установчого документа про повноваження керівника (для юридичних осіб), копію довіреності, виданої в установленому порядку тощо), за необхідності;

25.07.2023  Григорій
Добрий день. Відповідаючи на Ваше зустрічне питання про факт встановлення несправності ел. лічильника відповім, це мені не відомо, і я сумніваюся, що такий факт підтвердиться, якщо враховувати інтереси вашої компанії. Я точно знаю, що я не споживав такої кількості ел. енергії з моменту заміни механічного ел. лічильника на електронний,
але документально мені підтвердити це складно, крім свідчень за останні три роки. Сподіваюся на справедливість – Європейська буд.24 кв.10. Дякую.

Консультаційний центр
Про консультанта
Задати питання
Шановний Григорій Якович.

Повідомляємо Вам, що відповідно до Кодексу комерційного обліку пункту:
6.5.18. У разі сумніву споживача у правильній роботі вузла обліку він може звернутися до оператора системи або ППКО для забезпечення проведення позачергового контрольного огляду, технічної перевірки вузла обліку або експертизи ЗКО.
6.5.19. Якщо відповідні ЗКО належать оператору системи або індивідуальному побутовому споживачу, їх позачерговий контрольний огляд та огляд схеми їх підключення здійснюєтьсяоператором системи безкоштовно протягом 20 робочих днів з дня реєстрації звернення споживача щодо неправильної роботи вузла обліку.
6.5.21. Якщо за результатами позачергового контрольного огляду, технічної перевірки та/або експертизи буде встановлено, що порушення обліку відбулося з вини оператора системи, він має повернути споживачу сплачені ним кошти за їх проведення в узгоджений зі споживачем спосіб.
Зважаючи на те, що раніше, до заміни лічильника, Ви не звертались до нашого підприємства з приводу проведення позачергової перевірки, факт порушення обліку не встановлено, а отже - ніяких перерахунків обсягів спожитої електричної енергії не виконується. Відповідно, гроші споживачу не повертаються.

12345678910>>
Задати питання |  Нашi консультанти

Ласкаво просимо до розділу звернень, скарг, претензій

  Шановні спожвачі, тут Ви можете залишити свої пропозиції та скарги, щодо роботи нашого підприємства, також отримати відповіді наших спеціалістів на Ваші звернення. Залишаючи своє запитання, вкажіть буть ласка своє Ім'я, Прізвище та номер контактного телефону, анонімні запитання розглядатися не будуть!



Передати покази лічильників

За телефоном:  (067) 517-32-62, 5-92-37

Особистий кабінет споживача
Наші партнери

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ                ПРАТ "АТОМСЕРВІС"