26.02.2025 Чумний Юрій Васильович
Доброго дня. Написано заяву на замір заземлення контуру ще 17.02.2025. Так ніхто нічого і не робить. Заява писалася не просто так, я теж розраховую на якісь сроки та виконання своїх робіт....
|
 Консультаційний центр
Про консультанта Задати питання Усі відповіді |
Доброго дня! Для уточнення інформації зателефонуйте будь ласка в приймальню ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" за номером 5-64-68.
|
20.01.2025 Вижол Ольга Іванівна
Добрий день, підкажіть , будь ласка, хто займається обслуговуванням ліхтарів вуличного освітлення в с. м. т. Костянтинівка, по вул. Паркова, в районі будинку 26. Куди треба дати заявку, щоб підключили?
|
 Консультаційний центр
Про консультанта Задати питання Усі відповіді |
Добрий день. Шановна Ольга Іванівна, ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" не обслуговує ліхтарі вуличного освітлення. Для отримання інформації щодо обслуговування ліхтарів вуличного освітлення раджимо Вам звернутися на Гарячу лінію виконкому - 068 009 5456.
|
20.10.2024 Юзько Вікторія Петрівна
Добрий день, У вас на сайті зазначено: "Відповідно до вимог п.2.1.5 ПРРЕЕН, ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» на власному вебсайті та у власних центрах обслуговування споживачів розмістили редакцію договору про надання послуг з розподілу електричної енергії з додатками".
1) Прошу надати посилання на сторінку сайту з розміщеною редакцією договору з додатками 2) Прошу надати прямі гіперпосилання на зазначений договір та додатки
|
 Консультаційний центр
Про консультанта Задати питання Усі відповіді |
Шановна Вікторія Петрівна, на Ваше звернення повідомляємо: Відповідно до вимог п.2.1.5 ПРРЕЕ, на сторінці офіційного веб-сайту ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» розміщено актуальну редакцію договору про надання послуг з розподілу електричної енергії та роз'яснення щодо укладення договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії із розміщенням посилання на головній сторінці та у власних центрах обслуговування во вкладці «Укладання договорів», який Ви можете побачити обравши необхідний від договору за посиланням: https://info.dpem.mk.ua/treaties_n.html, або переглянути договір та додатки безпосередньо перейти за посиланням: https://info.dpem.mk.ua/dogovor_p.html
|
11.09.2024 Кравченко Галина Олексіївна
Доброго дня! 01.08.2024 реєструвала в Вашому підприємстві на вул.Парковій,2 своє звернення. На сьогоднішній день відповіді не отримала. Питання на жаль залишилось не вирішеним. Прошу Вас надіслати відповідь на вказану електронну пошту smt.55340@ukr.net Дякую!
|
 Консультаційний центр
Про консультанта Задати питання Усі відповіді |
Шановна Галина Олексіївна! Ваше звернення прийнято та розглянуто в строки встановлені діючим законодавством України. Інформація надіслана на вказану Вами електронну пошту.
|
04.09.2024 Юлія
Повторю свій запит щодо Незалежності, 14. Вкажіть нарешті, до якої черги які під'їзди підпорядковані. З 2022 року Незалежності 14 вимикали по графікам 6 черги. Судячи з вашої попередньої відповіді рубильник на ТП-48 був несправний два роки, і насправді наша адреса відноситься до 4 черги, а не 6? І прошу не ігнорувати інші питання. Щоб ви нічого не пропустили, надайте відповідь по пунктам: 1. До якої черги відноситься кожен під'їзд по адресі Незалежності 14 2. Чому немає вчасного інформування населення щодо змін адрес в складі черг, раніше ви повідомляли про це, зараз доводиться вираховувати самостійно. 3. Яка причина майже щоденних короткочасних перебоїв зі світлом?
|
 Консультаційний центр
Про консультанта Задати питання Усі відповіді |
Звертаємо Вашу увагу, що раніше Вам була надана вичерпна відповідь на Ваше питання в повному обсязі. Щодо наявних питань інформуємо: 1) До якої черги відноситься кожен під'їзд по адресі Незалежності 14:
Всі багатоквартирні будинки та деякі споживачі інших груп мають по два джерела живлення (основне та резервне) з однієї двотрансформаторної підстанції, але з різних трансформаторів (1Т, 2Т). Тобто, один і той же об’єкт може бути заживлений або від одного, або від другого трансформатора однієї підстанції, і як приклад потрапляти в дві черги одночасно. Конкретно по кожному під'їзду, квартири тощо, з’ясовуйте у балансоутримувача будинку (КП "ЖЕО" або правління ОСББ), так як внутрешньобудинкові електричні мережі на обслуговуванні керуючих організацій.
2) Чому немає вчасного інформування населення щодо змін адрес в складі черг, раніше ви повідомляли про це, зараз доводиться вираховувати самостійно.
Графіки погодинних відключень (ГВП) складаються щороку, погоджуються з місцевими органами виконавчої влади, військовою адміністрацією, регіональним диспетчерським центром (РДЦ ОСП), територіальним органам Держенергонагляду.
ГПВ застосовуються з метою запобігання порушенням: режиму роботи ОЕС України внаслідок дефіциту електричної потужності; граничних перетоків потужності або недопустимого перевантаження устаткування. ГПВ вводяться в дію розпорядженням директора (головного диспетчера) ОСП за узгодженням з Міненерго. Жодних змін адрес в складі черг, протягом дії затверджених ГВП, не відбувається. Можливе часткове переведення певної групи споживачів з однієї черги до іншої тимчасово, у зв'язку з пошкодженням лінії або обладнання до усунення пошкодження, про що своєчасно інформується на головній сторінці офіційного сайту ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс". Як приклад: 01.09.2024р. о 07:06 було розміщено інформацію "У зв'язку з пошкодженням рубильнику на ТП-48, споживачі за адресою: п-т Незалежності буд.14, переведені з ЧЕТВЕРТОЇ черги до ШОСТОЇ, до усунення несправності.". 02.09.2024Р. О 18:39 було розміщено інформацію: "Пошкодження рубильнику на ТП-48 УСУНЕНО, споживачі за адресою: п-т Незалежності буд.14, повернено з ШОСТОЇ черги до ЧЕТВЕРТОЇ черги.".
3)Яка причина майже щоденних короткочасних перебоїв зі світлом?
Усі перерви у постачанні електричної енергії відображені на офіційному сайті ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс", зі вказівкою часу та підстав вимкнення. Також Ви можете звернутися до ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" та/або балансоутримувача будинку, щодо з'ясування відсутності електричної енергії в певний (чітко визначений) період часу, для надання Вам відповіді у кожному конкретному випадку.
|
31.08.2024 Юлія
Незалежності 14 завжди вимикали по графікам 6 черги, зараз вимикають і по графікам 4, і 6 черги. Поясніть, будь ласка, на якій черзі ця адреса, і якщо вона частково на різних фідерах, дайте роз'яснення які саме частини до якого фідера відносяться. І поясніть чому 30.08.2024 в 19.55 було вимкнення світла на 10 хвилин - ніякі перемикання не заплановані на цей час, перемикання між чергами відбуваються о 21 годині. Також прошу пояснити, чому немає вчасного інформування населення щодо змін в чергах та застосування додаткових черг - ви взяли за норму повідомляти про вимкнення світла вже коли його немає.
|
 Консультаційний центр
Про консультанта Задати питання Усі відповіді |
У зв'язку з пошкодженням рубильнику на ТП-48, споживачі за адресою: п-т Незалежності буд.14, переведені з ЧЕТВЕРТОЇ черги до ШОСТОЇ, до усунення несправності.
Дана інформація розміщена на офіційної сторінці ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс". Уважно слідкуйте за актуальними змінами на офіційної сторінці ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс".
|
|