ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ПрАТ "АТОМСЕРВІС"

Оператор системи розподілу

Інформаційно-консультаційний центр, тел. 05136-5-5071, e-mail:  callcentre@dpem.mk.ua  Надати покази лічильників тел.  05136-5-9237, 067-517-3262

ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс", м.Южноукраїнськ, вул.Паркова, 2
e-mail:  office@info.dpem.mk.ua
тел. 05136-5-6468


reestr2 reestr Реєстр постачальників uo2 reestr Уповноважена особа, та програма відповідності off reestr Перерви електропостачання off reestr Погодинні відключення (ГПВ),чому і як це працює info2 info Інформаційно- консультаційний центр gis2 gis Геодезична інформаційна система tarif2 tarif Тарифи на послуги з розподілу електроенергії kabinet2 kabinet Кабінет споживача. Надання показів лічильників zvern2 zvern Запитання, звернення, скарги treaties2 treaties Укладання договорів in2 in Приєднання до мереж
Як надати покази лічильників За телефоном:
(067) 517-32-62, 5-92-37
Особистий кабінет споживача
Viber-бот
Telegram-бот
Графіки погодинних відключень (ГПВ), чому і як це працює!

ГПВ - графіки погодинних вимкнень. ГПВ - це перелік конкретних населених пунктів та вулиць, які будуть знеструмлені у певні години за 6-ма чергами. ГПВ розробляються заздалегідь оператором системи розподілу, погоджуються із органами місцевого самоврядування та НЕК «Укренерго». Тобто, вони заздалегідь заплановані, час вимкнень і тривалість відомі завчасно. Споживач повідомляється напередодні про їх введення і має змогу ознайомитися з графіком та дізнатися до якої черги відноситься його адреса.

Вказівки щодо відключення надає виключно НЕК Укренерго! Оператор системи розподілу отримує інформацію від Укренерго і застосовує відключення дотримуючись ГПВ.

Шановні споживачі ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс», згідно ІНСТРУКЦІЇ про складання і застосування графіків погодинного відключення електроенергії, затвердженої Наказом МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ №654 від 15.10.2015року (зі змінами № 384 від 11.11.2022)

Графік розподілено на шість рівних черг, кожна черга тривальстю три години. Перерва між застосуванням однієї черги становить п’ять годин.

Тривалість вимкнення три години обрана з міркувань технічних можливостей обладнання. При частих циклах вмикання/вимикання (менше трьох годин), комутаційне обдаднання (роз’єднувачі, масляні вимикаичі) виходять з ладу, зростає ймовірність аварій і, як наслідок, - тривала відсутність електропостачання.

Цикл дії графіку становить вісім діб, потім графік змінюється зі зсувом на годину, щоб черги проходили всі часові проміжки, і цей графік теж діє вісім діб …

Главное изображение

Оскільки НЕК Укренерго може зменшувати ліміти споживання у разі значного дефіциту потужності в енергосистемі України, до основної черги в графіку додано друга та третя черги, які задіюються при критичній нестачі потужності!


Графік погодинних відключень (ГПВ) по мережам ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс

Дата
Початок
Закінчення
1-ЧЕРГА
2-ЧЕРГА
3-ЧЕРГА
4-ЧЕРГА
5-ЧЕРГА
6-ЧЕРГА
02.07.2024
00:00
03:00 06:00 09:00 12:00 15:00 18:00 21:00
03:00 06:00 09:00 12:00 15:00 18:00 21:00 00:00
       
       
       
       
       
       
03.07.2024
00:00
03:00 06:00 09:00 12:00 15:00 18:00 21:00
03:00 06:00 09:00 12:00 15:00 18:00 21:00 00:00
       
       
       
       
       
       
04.07.2024
00:00
03:00 06:00 09:00 12:00 15:00 18:00 21:00
03:00 06:00 09:00 12:00 15:00 18:00 21:00 00:00
       
       
       
       
       
       

У разі нестачі потужностей НЕК "Укренерго" може ввести додаткові ДРУГУ та ТРЕТЮ черги!
електроживлення подається
відсутнє електроживлення, задіяно ОДНУ чергу згідно графіку
додаткова черга, додається до діючої за графіком якщо задіяно ДВІ черги одночасно!
додаткова черга, додається до першої та другої, якщо задіяно ТРИ черги одночасно!

Додаткові черги також становлять три години і перерва між застосуванням однієї (з додаткових) черг становить п’ять годин.

Черги, що плануються застосовувати протягом наступної доби, розміщено в розділі ОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ ПО ПОГОДИННИМ ВІДКЛЮЧЕННЯМ! Главное изображение

Тому при задіюванні додаткових черг складається враження, що черги не змінюються, але це не так! Зауважте, що графік на протязі доби може змінюватись, залежно від ситуації в енергосистемі України!



ЩО ТАКЕ “УКРЕНЕРГО” ТА ОБЛЕНЕРГО І ЗА ЩО ВОНИ ВІДПОВІДАЮТЬ?

НЕК «Укренерго» - державний оператор енергосистеми України (оператор системи передачі).

🔹 транспортує (передає) електроенергію магістральними високовольтними мережами класом напруги від 750000 вольт до 220 000 вольт від електростанцій до мереж обленерго;

🔹 стежить за балансом між виробленою всіма українськими електростанціями енергією та рівнем споживання в країні.

Обленерго -у кожному регіоні є оператор, який розподіляє електроенергію з мережі “Укренерго” до споживачів мережами класом напруги від 110 000 вольт до 220 вольт.

“Укренерго” НЕ постачає електроенергію безпосередньо споживачам, НЕ визначає, з яких адрес споживачів складаються черги, НЕ формує графіки відключень у будь-якому регіоні. Це – функції обленерго.


БАЛАНС ЕНЕРГОСИСТЕМИ Для збалансування енергосистеми, відповідно до постанови КМУ України від 24.05.2024р. №600 для всіх операторів систем розподілу щодоби регіональними диспетчерськими центрами (РДЦ) доводяться погодинні ліміти.


СТАБІЛІЗАЦІЙНІ ГРАФІКИ Графіки погодинних відключень (ГПВ), щороку складаються Укренерго (РДЦ ОСП) та ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» (ОСР), погоджуються органом місцевого самоврядування, РДЦ Південного регіону, Районною військовою адміністрацією, Обласною військовою адміністрацією.


ЩО ТАКЕ ЧЕРГА?

Споживачі кожної області, які не належать до переліку об’єктів критичної інфраструктури, поділені на 6 черг. Черга – це група побутових споживачів та бізнесу, які споживають певну кількість мегават. Споживання в областях відрізняється за обсягами, оскільки залежить від рівня споживання критичної інфраструктури, та кількості промислових підприємств, які імпортують понад 80% обсягу свого споживання (їх відключати не можна, відповідно до постанови Кабінету Міністрів).


ЯК СПОЖИВАННЯ ОБМЕЖУЄТЬСЯ ЗА ЧЕРГАМИ?

Скільки черг засовувати у всіх регіонах одночасно – визначає Диспетчерський центр «Укренерго» для компенсації дефіциту енергії в системі. Дефіцит – це нестача електроенергії в системі, коли рівень споживання значно перевищує обсяг виробленої українськими станціями електроенергії та імпортованої з ЄС. Для того, щоб не відбулося масштабної аварійної ситуації, Диспетчерський центр “Укренерго” має урівняти (збалансувати) рівень споживання до рівня наявної енергії в системі. Знаючи обсяг дефіциту, “Укренерго” визначає кількість черг споживачів, які мають бути відключені обленерго в кожному регіоні одночасно.

Тривалість черги, яку чергу (групу споживачів) відключати саме зараз, коли переключити на іншу чергу – визначають обленерго у кожному регіоні.


СКІЛЬКИ МОЖЕ ТРИВАТИ ВІДКЛЮЧЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ?

Є три типи відключень за вказівками Укренерго. Серед них:

  • екстрені. Ніхто не знає щодо їх тривалості, оскільки все залежить від рівня наслідків атаки рф;
  • аварійні. Кожен тип аварії має свій очікуваний час на відновлення світла. Інформацію щодо цього ви можете знайти на сайті місцевого оператора електромереж;
  • стабілізаційні. Їх максимум — 4 години. Однак можлива похибка в +- 40 хвилин. Якщо світла немає більше, ніж 5 годин, ймовірно, трапилася локальна аварія. Ви можете про це дізнатися у свого оператора системи розподілу.

ЧОМУ ВІДКЛЮЧЕННЯ НЕ ЗАВЖДИ ЗБІГАЮТЬСЯ З ГРАФІКОМ?

Все залежить від типу відключень, які можуть бути аварійні та стабілізаційні відключення. Аварійні відключення виникають у разі ракетних обстрілів або через раптові пошкодження мереж. Їх неможливо спрогнозувати. Стабілізаційні відключення відбуваються за орієнтовним графіком по розпорядженню НЕК Укренерго. Чим менше українці споживають електроенергію, тим менше буде стабілізаційних відключень. Тому важливо обмежувати споживання електроенергії у пікові години з 8:00 до 11:00 та з 17:00 до 23:00.


Шановні саоживачі ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс"!   Вклике прохання не турбувати ДИСПЕТЧЕРА телефонними дзвінками стосовно відключень! На диспетчера покладено завдання по здійсненню та контролю перемикань в мережі. Це дость відповідальна робота (яка останнім часом кратно зросла), що потребує уваги і концентрації. Помилка в роботі ДИСПЕТЧЕРА через Ваші дзвінки, може призвести до винекнення аварійної ситуації і як наслідок виходу з ладу обладнання мережі з подальшим припиненням електропостачання на невизначений термін!