ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс"
м.Южноукраїнськ,
вул. Паркова, 2
тел. +38(05136) 5-71-48
НОВИНИ   

02.10
Зміну номеру поточного рахунку у форматы IBAN
Відповідно до Постанови Правління Національного банку України №162 від 28.12.2018р. "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні "ДПЕМ ПрАТ" Атомсервіс повідомляє про зміну момерів рахунків.
 
06.07
До уваги споживачів!
02.07.2019 року Національною комісією що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг прийнято постанову № 1333 Про затвердження Правил розгляду звернень споживачів щодо дій суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та врегулювання спорів.
 
14.06
Програма відповідності ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс"
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП) погодила Програма відповідності ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс"
 
18.03
Порядок подання звернень/скарг/претензій
До уваги споживачів електричної енергії! Відповідно до п.8.3.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 та п.13.1.2 Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310, на веб-сайті Оператора системи розподілу (ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс») розміщено інструкцію про порядок подання звернень/скарг/претензій" та процедуру розгляду звернень/скарг/претензій."
 
05.10
Обговорення проекту тарифів на розподіл електричної енергії на 2019 рік.
ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" розпочинає з 05 по 14 жовтня 2018 року відкриті обговорення проекту тарифів на розподіл електричної енергії на 2019 рік.
 
18.09
Відкриті слухання інвестиційної програми на 2019 рік.
Відповідно Порядку формування інвестиційних програм ліцензіатів з передачі та постачання електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕ від 02 січня 2012 року № 1627, підприємство виносить на відкриті слухання пропозиції і зауваження до проекту інвестиційної програми підприємства на 2019 рік.
Всі зацікавлені особи можуть прийняти участь в слуханнях, які відбудуться 20.09.2018р. о 9-00 в офісі підприємства за адресою м. Южноукраїнськ, вул. Паркова, 2.
 
Всі новини
© ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" Усі права захищено 2012
Сайт відвідало
 Всього 20042
 Сьогодні 6
 Зараз на сайті 1
 
    Заміна лічильників проводиться представниками ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" відповідно до Інвестиційних програм за графіком.

    Тому, коли до вас завітає представник компанії, але без спецодягу підприємства, не варто хвилюватися, а попросіть, щоб він показав документ, який посвідчує його особу та організацію, яку він представляє.
   
     Які ще питання можуть  виникати у споживачів при заміні приладів обліку, у відповідях фахівців компанії.

1.    Навіщо проводять заміну лічильників?
Заміна лічильників проводиться з метою забезпечення коректного обліку спожитої електричної енергії, що в свою чергу забезпечує правильність розрахунків між споживачем та постачальником е/е, адже такі лічильники функціональніші та надійніші.

2.    Коли лічильники замінюють на "розумні"?
Відповідно до Інвестиційної програми замінюють прості індукційні або електронні лічильники на лічильники з можливістю автоматичної передачі даних та обліку за диференційованими періодами часу (день/ніч).
Також, замінити звичайний лічильник на "розумний" фахівці компанії можуть за ініціативою споживача за його заявою. Така заміна здійснюється за власні кошти споживача  та за умови, що споживач придбає лічильник, який відповідатиме вимогам ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс".

3.    Які лічильники встановлюються при заміні?
Прилади обліку, які встановлюють відповідно до Інвестиційної програми, є повіреними, сертифікованими, відповідно до чинного законодавства та нормативно-технічних критерій, що діють на території України. Вони відрізняються від звичайних лічильників більшою функціональністю, адже не лише вираховують кількість  спожитої електроенергії, а також можуть мати наступні функції:
"    рахувати споживання електроенергії по зонах доби;
"    вимірювати параметри мережі (напруги тощо);
"    передавати інформацію енергокомпанії про аварійні ситуації в мережі;
"    тривалий час зберігати в пам'яті лічильника інформацію, яка може бути зчитана для подальшої обробки чи аналізу.

4.     Чи може мешканець не дозволити проводити заміну лічильника?
Допуск до електроустановки споживача (до заміни лічильника в тому числі) представників оператора системи розподілу (ОСР) регулюється та регламентується на законодавчому рівні. Відповідальність за недопуск представників енергокомпанії  до електроустановки, споживач несе відповідно до чинного законодавства. Недопуск представника оператора системи розподілу до лічильника є порушенням нормативних документів. У випадку недопуску споживачем представників оператора системи розподілу до лічильника, ОСР у встановленому порядку, згідно чинного законодавства, має право припинити постачання електричної енергії споживачу.

5.    Що робити, якщо є сумніви, що лічильник неправильно обліковує спожиту електроенергію?
Якщо у споживача з'явились сумніви щодо правильності роботи засобу обліку та є вагомі підстави так вважати, слід звернутися з заявою у Центр обслуговування клієнтів. Після подання заяви представник нашого підприємства проведе технічну перевірку правильності обліку електроенергії. Слід зазначити, що у разі виходу з ладу СМАРТ-лічильника, він не накручує додаткову електроенергію, лічильник просто зупиняється (гасне табло).

6.       Хто оплачує заміну лічильника?
Відповідно до нормативних документів, заміна лічильника здійснюються за рахунок замовника або сторони ініціатора, якщо інше не встановлено законом. Якщо лічильник споживача замінюють відповідно до Інвестиційної програми компанії на поточний рік, усі витрати на становлення "розумного" лічильника бере на себе ОСР. Якщо заміну ініціює споживач - він і оплачує послугу.

7.    Чи можуть міняти лічильник без попередження мешканця?
Перед проведенням заміни електролічильника представники ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" обов'язково попереджують за допомогою оголошень на дошці об'яв споживачів або балансоутримувача, та узгоджують час та дату заміни зі споживачем у разі якщо ЩС знаходиться за тамбурними дверима, в квартирі або будинку споживача.

8.    Чи можна повернути назад лічильник, який замінили на новий?
Лише у випадку, якщо цей лічильник є власністю споживача і споживач може це підтвердити відповідними документами та якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами.

9.    Чим вигідна для клієнта заміна на СМАРТ  лічильники?
Смарт-лічильники надають можливість економити гроші без зміни енергоспоживання за рахунок переходу на зонний облік. "Розумний лічильник" може рахувати спожиту з 23:00 до 7:00 електроенергію за тарифом, меншим на 50%. Тож якщо вмикати потужні електроприлади в цей час, наприклад, бойлер або електродуховку, можна відчутно зменшити рахунок.
Варто звернути увагу, що не тільки встановлення лічильника гарантує зменшення рахунку за світло. Щоб економія була більш відчутною, слід використовувати енергоємні прилади переважно у заявлені години. У сучасному будинку такими приладами є пральні машини, бойлери, електрокотли тощо. Саме їх варто використовувати у нічний час. Для впевненості у результаті можна встановити електромеханічні таймери, які вимикатимуть вибрані прилади на день і вмикатимуть їх у ночі.


     Згідно з Планом перспективного розвитку системи розподілу, затвердженим НКРЕКП України 04.09.2018 № 955 ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" до кінця 2025 року має виконати заміну лічильників старого зразка на СМАРТ лічильники, прилади обліку нового покоління. СМАРТ лічильник, або як його ще називають, "розумний лічильник" - це прилад обліку, виготовлений з електронних компонентів та не має механічних рухомих частин. Вони вирізняються від звичайних лічильників більшою функціональністю, адже вираховують не лише кількість  спожитої електроенергії, а й оснащені додатковими корисними функціями. Клієнтам ці лічильники допоможуть планувати та управляти своїм споживанням та витратами.
СМАРТ лічильники: для чого та що нового?
Дочірнє підприємство електричних мереж                ПРАТ "Атомсервіс"