ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс"
м.Южноукраїнськ,
вул. Паркова, 2
тел. +38(05136) 5-71-48
    Показники якості енергії та електропостачання, порядок та розмір компенсації за їх недотримання затверджені Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375 "Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсації споживачам за їх недотримання" (далі - Порядок).

    2.1. ОСР забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у пунктах 2.2 та 2.3 цієї глави.
    2.2. До загальних стандартів якості надання послуг ОСР належать:
рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з'єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році - не менше 75 %;
відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру у звітному році - не більше 10 %.
    2.3. До гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР належать:
      1) дотримання показників змінення напруги, встановлених Кодексом систем розподілу;
    2) усунення причин недотримання показників якості електричної енергії за результатами розгляду скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії з дня, наступного за днем, коли ОСР став відомий факт недотримання показників якості електроенергії за результатами проведення вимірювання, або з дня, наступного за днем отримання скарги (претензії) споживача, якщо ОСР уже були відомі причини недотримання показників якості електричної енергії:
у строк 30 днів у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу ОСР;
у строк 180 днів у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі;
    3) розгляд скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії з наданням інформації, зазначеної у пункті 13.2.2 глави 13.2 розділу ХІІІ Кодексу систем розподілу, з дня отримання скарги (претензії):
у строк 15 днів без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу;
у строк 30 днів у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу;
     4) відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні протягом 24 годин;
     5) видача технічних умов на приєднання разом із проектом договору про приєднання з дня реєстрації заяви про приєднання:
у строк 10 робочих днів для стандартного приєднання;
у строк 10 робочих днів для нестандартного приєднання без необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі;
у строк 20 робочих днів для нестандартного приєднання за необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі;
    6) подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання замовника з дня отримання заяви замовника з повним пакетом документів, що додаються до заяви відповідно до вимог Кодексу систем розподілу:
у строк 5 робочих днів, якщо подання напруги не потребує припинення електропостачання інших Користувачів;
у строк 10 робочих днів, якщо подання напруги потребує припинення електропостачання інших Користувачів;
     7) підключення електроустановок замовника до електричної мережі з дня отримання заяви замовника:
у строк 5 робочих днів, якщо підключення не потребує припинення електропостачання інших Користувачів;
у строк 10 робочих днів, якщо підключення потребує припинення електропостачання інших Користувачів;
    8) видача паперового примірника підписаного договору про надання послуг з розподілу у строк 3 робочі дні від дати отримання відповідного звернення споживача;
      9) видача підписаного ОСР паспорта точки розподілу у строк 10 робочих днів від дати отримання відповідного звернення споживача;
     10) відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за заявою споживача, у строк 5 робочих днів з дати надання споживачем документів, що підтверджують оплату ліцензіату послуги з відновлення електроживлення;
     11) відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за ініціативою ОСР, з дати надання споживачем підтвердження усунення виявлених порушень, оплати заборгованості за надані послуги та/або несанкціонований відбір електричної енергії, а також відшкодування збитків (за їх наявності):
у міській місцевості - у строк 3 робочі дні;
у сільській місцевості - у строк 5 робочих днів;
    12) відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за зверненням електропостачальника, з дати отримання від електропостачальника інформації про усунення причин відключення:
у міській місцевості - у строк 3 робочі дні;
у сільській місцевості - у строк 5 робочих днів;
      13) перевірка лічильника у строк 20 днів з дати отримання від споживача відповідної заяви;
      14) розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача:
у строк 30 днів;
у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку електричної енергії;
  15) розгляд звернень споживачів щодо відшкодування збитків, завданих внаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання, у строк 30 днів з дати отримання звернення;
      16) розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку за послуги з розподілу електричної енергії, якщо виставлення таких рахунків ОСР передбачене у договорі про надання послуг з розподілу електричної енергії зі споживачем, у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення.
 
    2.4. У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у пункті 2.3 цієї глави, ОСР надає споживачу (замовнику - у разі недотримання гарантованих стандартів якості при наданні послуги з приєднання до електричних мереж електроустановок, призначених для споживання) компенсацію у розмірах, наведених у додатку 1 до цього Порядку (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються), та відповідно до процедур, визначених главою 5 цього Порядку.

    2.5. Сума компенсації за недотримання показників змінення напруги (підпункт 1 пункту 2.3 цієї глави) розраховується за формулою

К = 0,25 х T х Q x d

        де    T    -    діючий у розрахунковому місяці тариф на розподіл за відповідним класом напруги у точці комерційного обліку електричної енергії споживача;
                Q    -    середньодобове споживання в точці комерційного обліку електричної енергії у розрахунковому місяці;
              d    -    кількість днів у розрахунковому місяці в період розподілу електричної енергії з параметрами напруги, що не відповідають показникам, визначеним Кодексом систем розподілу. Період розподілу електроенергії з параметрами напруги, що не відповідають показникам, визначеним Кодексом систем розподілу, розпочинається з дня отримання ОСР скарги (претензії) щодо незадовільної якості електричної енергії та закінчується днем усунення причини недотримання показників змінення напруги.

Стандарти якості надання послуг оператора системи розподілу
НОВИНИ   

02.10
Зміну номеру поточного рахунку у форматы IBAN
Відповідно до Постанови Правління Національного банку України №162 від 28.12.2018р. "Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні "ДПЕМ ПрАТ" Атомсервіс повідомляє про зміну момерів рахунків.
 
06.07
До уваги споживачів!
02.07.2019 року Національною комісією що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг прийнято постанову № 1333 Про затвердження Правил розгляду звернень споживачів щодо дій суб'єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, та врегулювання спорів.
 
14.06
Програма відповідності ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс"
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП) погодила Програма відповідності ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс"
 
18.03
Порядок подання звернень/скарг/претензій
До уваги споживачів електричної енергії! Відповідно до п.8.3.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 та п.13.1.2 Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310, на веб-сайті Оператора системи розподілу (ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс») розміщено інструкцію про порядок подання звернень/скарг/претензій" та процедуру розгляду звернень/скарг/претензій."
 
05.10
Обговорення проекту тарифів на розподіл електричної енергії на 2019 рік.
ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" розпочинає з 05 по 14 жовтня 2018 року відкриті обговорення проекту тарифів на розподіл електричної енергії на 2019 рік.
 
18.09
Відкриті слухання інвестиційної програми на 2019 рік.
Відповідно Порядку формування інвестиційних програм ліцензіатів з передачі та постачання електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕ від 02 січня 2012 року № 1627, підприємство виносить на відкриті слухання пропозиції і зауваження до проекту інвестиційної програми підприємства на 2019 рік.
Всі зацікавлені особи можуть прийняти участь в слуханнях, які відбудуться 20.09.2018р. о 9-00 в офісі підприємства за адресою м. Южноукраїнськ, вул. Паркова, 2.
 
Всі новини
© ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" Усі права захищено 2012
Сайт відвідало
 Всього 88009
 Сьогодні 57
 Зараз на сайті 2
 
Дочірнє підприємство електричних мереж                ПРАТ "Атомсервіс"