ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ПрАТ "АТОМСЕРВІС"

Оператор системи розподілу

Інформаційно-консультаційний центр,  тел. 05136-5-5071,  e-mail: callcentre@dpem.mk.ua  Надати покази лічильників  тел. 05136-5-9237, 050-490-6284, 050-446-7617

ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс", м.Південноукраїнськ, вул.Паркова, 2
  e-mail: office@info.dpem.mk.ua   тел. 05136-5-6468


reestr2 reestr Реєстр постачальників uo2 reestr Уповноважена особа, та програма відповідності off reestr Перерви електропостачання off reestr Погодинні відключення (ГПВ),чому і як це працює info2 info Інформаційно- консультаційний центр gis2 gis Геодезична інформаційна система tarif2 tarif Тарифи на послуги з розподілу електроенергії kabinet2 kabinet Кабінет споживача. Надання показів лічильників zvern2 zvern Запитання, звернення, скарги treaties2 treaties Укладання договорів in2 in Приєднання до мереж in2 in Додаткові роботи, послуги
Надати покази лічильників За телефонами:
(050) 490-62-84, (050) 446-76-17, 5-92-37
Особистий кабінет споживача
Viber-бот
Telegram-бот
Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР
Підпункт Порядку Гарантований стандарт Розмір компенсації споживачам, грн  Періодичність надання
побу товим непобутовим 
малим непобутовим іншим 
Підпункт 1  пункту 2.3 глави 2 Дотримання показників змінення напруги, встановлених Кодексом систем розподілу 25 % плати за надання послуг з розподілу щомісячно
(пункт 2.5 глави 2 Порядку)
Підпункт 2  пункту 2.3 глави 2 Усунення причин недотримання показників якості електричної енергії за результатами розгляду скарги (претензії) споживача:        
у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу ОСР 30 днів 200 400 600 кожні 90 календарних днів
у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі 180 днів 200 400 600 кожні 90 календарних днів
Підпункт 3  пункту 2.3 глави 2 Розгляд скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії:        
без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу ХІІІ Кодексу систем розподілу 15 днів 200 400 600 одноразово
у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу ХІІІ Кодексу систем розподілу 30 днів 200 400 600 одноразово
у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу ХІІІ Кодексу систем розподілу для групи споживачів (колективної скарги (претензії) 45 днів 100 - - одноразово кожному споживачу
Підпункт 4  пункту 2.3 глави 2 Відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні 24 години 300 500 700 одноразово
Підпункт 5  пункту 2.3 глави 2 Відновлення електропостачання після початку планової перерви в електропостачанні з попередженням споживачів 12 годин та 6 годин у зимові місяці сумарно на добу 200 400 600 одноразово
Відновлення електропостачання після початку планової перерви в електропостачанні з попередженням споживачів (для планових перерв, які виникли внаслідок проведення робіт з капітального ремонту, будівництва, технічного переоснащення, реконструкції, модернізації електричних мереж, якщо виконання таких робіт передбачене інвестиційною програмою ОСР та/або річною програмою ремонтів ОСР, та/або при реалізації договорів приєднання електроустановок споживачів згідно з чинними нормативними документами) 24 години та 8 годин у зимові місяці сумарно на добу 200 400 600 одноразово
Підпункт 6  пункту 2.3 глави 2 Видача технічних умов на приєднання разом із проєктом договору про приєднання:        
для стандартного приєднання 10 роб. днів 600 1200 1800 одноразово
для нестандартного приєднання без необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі 10 роб. днів 600 1200 1800 одноразово
для нестандартного приєднання за необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі 20 роб. днів   1200 1800 одноразово
Підпункт 7  пункту 2.3 глави 2 Подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання замовника:         
якщо подання напруги не потребує припинення електропостачання інших Користувачів 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
якщо подання напруги потребує припинення електропостачання інших Користувачів 10 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 8  пункту 2.3 глави 2 Підключення електроустановок замовника до електричної мережі:        
якщо підключення не потребує припинення електропостачання інших Користувачів 5 роб. днів 400 800 1200 одноразово
якщо підключення потребує припинення електропостачання інших Користувачів 10 роб. днів 400 800 1200 одноразово
Підпункт 9  пункту 2.3 глави 2 Видача паперового примірника укладеного договору про надання послуг з розподілу 3 роб. дні 200 400 600 одноразово
Підпункт 10  пункту 2.3 глави 2 Видача підписаного ОСР паспорта точки розподілу 10 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 11 пункту 2.3 глави 2 Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за заявою споживача 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 12  пункту 2.3 глави 2 Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка відключена за ініціативою ОСР:        
у міській місцевості 3 роб. дні 200 400 600 одноразово
у сільській місцевості 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 13  пункту 2.3 глави 2 Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за зверненням електропостачальника:        
у міській місцевості 3 роб. дні 200 400 600 одноразово
у сільській місцевості 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 14  пункту 2.3 глави 2 Контрольний огляд, технічна перевірка вузла обліку електричної енергії за зверненням споживача:        
якщо відповідні засоби комерційного обліку належать ОСР 20 днів 200 400 600 одноразово
якщо засоби комерційного обліку належать споживачу 20 днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 15  пункту 2.3 глави 2 Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів 30 днів 200 400 600 одноразово
розгляд звернень/скарг/претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку 45 днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 16  пункту 2.3 глави 2 Розгляд звернень споживачів щодо відшкодування збитків, завданих унаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання 30 днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 17  пункту 2.3 глави 2 Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунка за послуги з розподілу електричної енергії 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 18  пункту 2.3 глави 2 Експертиза засобів комерційного обліку 20 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 19  пункту 2.3 глави 2 Розгляд звернень споживачів щодо виправлення помилкових показів лічильника у платіжному документі:        
без потреби проведення перевірки лічильника 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
у разі потреби проведення перевірки лічильника 20 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 20  пункту 2.3 глави 2 Установлення, введення в експлуатацію та облік лічильника електричної енергії індивідуального побутового споживача 7 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 21  пункту 2.3 глави 2 Заміна або зміна місця встановлення лічильника електричної енергії 7 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 22  пункту 2.3 глави 2 Кількість перерв в електропостачанні протягом року в точці розподілу споживача:        
для запланованих перерв без попередження споживача та перерв з причин технологічних порушень в електричних мережах ліцензіата          
у міській місцевості менше 7 200 400 600 одноразово за зверненням споживача
у сільській місцевості менше 9 200 400 600
для запланованих перерв із попередженням споживачів менше 12 200 400 600