ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ПрАТ "АТОМСЕРВІС"

Оператор системи розподілу

Інформаційно-консультаційний центр, тел. 05136-5-5071, e-mail:  callcentre@dpem.mk.ua  Надати покази лічильників тел.  05136-5-9237, 067-517-3262

ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс", м.Південноукраїнськ, вул.Паркова, 2
e-mail:  office@info.dpem.mk.ua
тел. 05136-5-6468


reestr2 reestr Реєстр постачальників uo2 reestr Уповноважена особа, та програма відповідності off reestr Перерви електропостачання off reestr Погодинні відключення (ГПВ),чому і як це працює info2 info Інформаційно- консультаційний центр gis2 gis Геодезична інформаційна система tarif2 tarif Тарифи на послуги з розподілу електроенергії kabinet2 kabinet Кабінет споживача. Надання показів лічильників zvern2 zvern Запитання, звернення, скарги treaties2 treaties Укладання договорів in2 in Приєднання до мереж
Як надати покази лічильників За телефоном:
(067) 517-32-62, 5-92-37
Особистий кабінет споживача
Viber-бот
Telegram-бот
Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР
Підпункт Порядку Гарантований стандарт Розмір компенсації споживачам, грн  Періодичність надання
побу товим непобутовим 
малим непобутовим іншим 
Підпункт 1  пункту 2.3 глави 2 Дотримання показників змінення напруги, встановлених Кодексом систем розподілу 25 % плати за надання послуг з розподілу щомісячно
(пункт 2.5 глави 2 Порядку)
Підпункт 2  пункту 2.3 глави 2 Усунення причин недотримання показників якості електричної енергії за результатами розгляду скарги (претензії) споживача:        
у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу ОСР 30 днів 200 400 600 кожні 90 календарних днів
у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі 180 днів 200 400 600 кожні 90 календарних днів
Підпункт 3  пункту 2.3 глави 2 Розгляд скарги/звернення/претензії споживача або групи споживачів (колективної скарги/звернення/претензії) щодо якості електричної енергії:        
без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу ХІІІ Кодексу систем розподілу 15 днів 200 400 600 одноразово
у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу ХІІІ Кодексу систем розподілу 30 днів 200 400 600 одноразово
у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії відповідно до вимог глави 13.2 розділу ХІІІ Кодексу систем розподілу для групи споживачів (колективної скарги (претензії) 45 днів 100 - - одноразово кожному споживачу
Підпункт 4  пункту 2.3 глави 2 Відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні 24 години 300 500 700 одноразово
Підпункт 5  пункту 2.3 глави 2 Відновлення електропостачання після початку планової перерви в електропостачанні з попередженням споживачів 12 годин та 6 годин у зимові місяці сумарно на добу 200 400 600 одноразово
Відновлення електропостачання після початку планової перерви в електропостачанні з попередженням споживачів (для планових перерв, які виникли внаслідок проведення робіт з капітального ремонту, будівництва, технічного переоснащення, реконструкції, модернізації електричних мереж, якщо виконання таких робіт передбачене інвестиційною програмою ОСР та/або річною програмою ремонтів ОСР, та/або при реалізації договорів приєднання електроустановок споживачів згідно з чинними нормативними документами) 24 години та 8 годин у зимові місяці сумарно на добу 200 400 600 одноразово
Підпункт 6  пункту 2.3 глави 2 Видача технічних умов на приєднання разом із проєктом договору про приєднання:        
для стандартного приєднання 10 роб. днів 600 1200 1800 одноразово
для нестандартного приєднання без необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі 10 роб. днів 600 1200 1800 одноразово
для нестандартного приєднання за необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі 20 роб. днів   1200 1800 одноразово
Підпункт 7  пункту 2.3 глави 2 Подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання замовника:         
якщо подання напруги не потребує припинення електропостачання інших Користувачів 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
якщо подання напруги потребує припинення електропостачання інших Користувачів 10 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 8  пункту 2.3 глави 2 Підключення електроустановок замовника до електричної мережі:        
якщо підключення не потребує припинення електропостачання інших Користувачів 5 роб. днів 400 800 1200 одноразово
якщо підключення потребує припинення електропостачання інших Користувачів 10 роб. днів 400 800 1200 одноразово
Підпункт 9  пункту 2.3 глави 2 Видача паперового примірника укладеного договору про надання послуг з розподілу 3 роб. дні 200 400 600 одноразово
Підпункт 10  пункту 2.3 глави 2 Видача підписаного ОСР паспорта точки розподілу 10 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 11 пункту 2.3 глави 2 Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за заявою споживача 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 12  пункту 2.3 глави 2 Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка відключена за ініціативою ОСР:        
у міській місцевості 3 роб. дні 200 400 600 одноразово
у сільській місцевості 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 13  пункту 2.3 глави 2 Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за зверненням електропостачальника:        
у міській місцевості 3 роб. дні 200 400 600 одноразово
у сільській місцевості 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 14  пункту 2.3 глави 2 Контрольний огляд, технічна перевірка вузла обліку електричної енергії за зверненням споживача:        
якщо відповідні засоби комерційного обліку належать ОСР 20 днів 200 400 600 одноразово
якщо засоби комерційного обліку належать споживачу 20 днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 15  пункту 2.3 глави 2 Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів 30 днів 200 400 600 одноразово
розгляд звернень/скарг/претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку 45 днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 16  пункту 2.3 глави 2 Розгляд звернень споживачів щодо відшкодування збитків, завданих унаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання 30 днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 17  пункту 2.3 глави 2 Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунка за послуги з розподілу електричної енергії 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 18  пункту 2.3 глави 2 Експертиза засобів комерційного обліку 20 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 19  пункту 2.3 глави 2 Розгляд звернень споживачів щодо виправлення помилкових показів лічильника у платіжному документі:        
без потреби проведення перевірки лічильника 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
у разі потреби проведення перевірки лічильника 20 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 20  пункту 2.3 глави 2 Установлення, введення в експлуатацію та облік лічильника електричної енергії індивідуального побутового споживача 7 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 21  пункту 2.3 глави 2 Заміна або зміна місця встановлення лічильника електричної енергії 7 роб. днів 200 400 600 одноразово
Підпункт 22  пункту 2.3 глави 2 Кількість перерв в електропостачанні протягом року в точці розподілу споживача:        
для запланованих перерв без попередження споживача та перерв з причин технологічних порушень в електричних мережах ліцензіата          
у міській місцевості менше 7 200 400 600 одноразово за зверненням споживача
у сільській місцевості менше 9 200 400 600
для запланованих перерв із попередженням споживачів менше 12 200 400 600