Реєстр постачальників
Уповноважена особа, та програма відповідності
Перерви електропостачання
Погодинні відключення (ГПВ),чому і як це працює
Інформаційно- консультаційний центр
Геодезична інформаційна система
Тарифи на послуги з розподілу електроенергії
Кабінет споживача. Надання показів лічильників
Запитання, звернення, скарги
Укладання договорів
Приєднання до мереж
Як надати покази лічильників
За телефоном:
(067) 517-32-62, 5-92-37
(067) 517-32-62, 5-92-37
Інформацiйно-консультацiйний центр ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» надає необхідну інформацію та відповідає на запитання споживачів.
Згідно Постанови НКРЕ від 08.08.2001 № 823 "Про створення консультаційних центрів та центрального методичного кабінету". В ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" створено Інформаційно - консультаційний центр.
Постанова Національної комісії регулювання електроенергетики України за № 299 про затвердження «Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачам електричної енергії», на інформаційно - консультаційний центр покладає наступні завдання:
1. Надання консультацій з питань:
- Застосування чинного законодавства України у сфері електроенергетики, Правил користування електричною енергією;
- Порядку укладення договорів про користування електроенергією; порядку переоформлення особового рахунку у випадку правонаслідування;
- Порядку сплати за використану електроенергію ;
- Порядку надання та оформления пільг на сплату за електроенергію;
- Порядку відключення від енергопостачання за несплату;
- Порядку погашення заборгованості за використану електроенергію;
- Порядку тимчасового використання електроенергії без приладу обліку;
- Порядку поділу особового рахунку.
2. Надання інформації з питань:
- Про діючі тарифи на електроенергію;
- Про права і обов'язки енергопостачальника і споживачів електроенергії;
- Про відповідальність споживачів за порушення Правил користування електроенергією;
- Охорони праці і безпечного користування електричною енергією;
- Про роботу структурних підрозділів ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс".
3. Розв'язання спірних питань та конфліктних ситуацій, які виникають між ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" та споживачами з питань:
- Щодо процедури складання актів про порушення ПКЕЕн та нарахування збитків по акту.
- Щодо процедури припинення електропостачання об'єкту споживача.
- Щодо розрахунків за спожиту електричну енергію.
- Щодо заміни приладів обліку.
- Щодо збереження приладів обліку та пломб на них.
- Щодо невідповідності якості електричної енергії нормативним вимогам.
- Інші питання які стосуються відносин між енергопостачальником та споживачем в процесі користування ( постачання) електричної енергії.
4. Забезпечення доступності, достовірності інформації, об'єктивності та своєчасності розгляду пропозицій (зауважень), заяв і скарг споживачів, викладених ними в письмовій або усній формі.
Інформаційно-консультаційний центр є загальнодоступним центром для юридичних, фізичних осіб - підприємців та населення, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв'язання суперечних питань, які виникли між ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" та споживачем.
Проведення консультацій, надання інформації, розгляд суперечних питань здійснюються в Інформаційно-консультаційному центрі безкоштовно для всіх споживачів які є мешканцями м.Південноукраїнськ, с.м.т. Костянтинівка, с. Полянка
З метою оперативного реагування на звернення громадян, усунення причин та умов, через які виникають порушення та, як наслідок, скарги громадян та недопущення відмов у задоволенні обґрунтованих вимог громадян Інформаційно-консультаційний центр підпорядковано директору ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс".
Для забезпечення максимальної зручності Інформаційно-консультаційний центр розташовано у приміщені ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс" м. Южноукраїнськ, за адресою, вул. Дружби народів, 33-г
Дні особистого прийому громадян: вівторок, четвер з 8.00 до 17.00 (обідня перерва 3 12.30 по 14.30)
Працівниками Центру надаються квалiфiкованi роз’яснення та консультації. Надання інформаційно-консультаційних послуг відбувається в зручній для споживача формі: за телефоном 5-50-71, на особистому прийомі, або в розділі сайту "On-line консультант"
Під час особистого прийому фахівцями центру, крім консультацій та роз’яснень, споживачам надаються для ознайомлення необхідні нормативні документи та інформаційні матеріали.
Кожний споживач може скористатися «Телефоном довіри» 5-50-71 і повідомити про факти:
- Неправомірних дій персоналу ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс";
- Розкрадання електричної енергії;
- Самовільного підключення до електромереж;
- Споживання електричної енергії без приладів обліку;
- Розукомплектування та пошкодження об'єктів електроенергетики або розкрадання майна цих об'єктів;
- Відхилення від стандартів показників якості електричної енергії;
- Аварійного стану ЛЕП.
Працює On-line консультант, де Ви можете задати питання нашим консультантам.