ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ПрАТ "АТОМСЕРВІС"

Оператор системи розподілу

Центр розгляду скарг:  тел. (05136)5-78-92, (050)419-94-68  e-mail: icc@info.dpem.mk.ua  Надати покази лічильників: тел. 05136-5-9237, 050-490-6284, 050-446-7617

ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс", м.Південноукраїнськ, вул.Паркова, 2
  тел. 05136-5-6468

reestr2 reestr Реєстр постачальників uo2 reestr Уповноважена особа, та програма відповідності off reestr Перерви електропостачання off reestr Постачання послуг комерційного обліку (ППКО) info2 info Центр розгляду скарг zvern2 zvern Запитання, звернення, скарги gis2 gis Геодезична інформаційна система tarif2 tarif Тарифи на послуги з розподілу електроенергії kabinet2 kabinet Кабінет споживача. Надання показів лічильників treaties2 treaties Укладання договорів in2 in Приєднання до мереж in2 in Додаткові роботи, послуги
Надати покази лічильників За телефонами:
(050) 490-62-84, (050) 446-76-17, 5-92-37

Особистий кабінет споживача

Viber-бот
Telegram-бот
Центр розгляду скарг
Для удосконалення процедури розгляду скарг, можливості проведення розгляду скарг із застосуванням технічних засобів за участю заявника (його уповноваженого представника), а також забезпечення відкритості результатів розгляду скарг в ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» функціонує Центр розгляду скарг.

Контакти Центру розгляду скарг:
Режим роботи:
Понеділок – п’ятниця – з 08:00 год. до 17:00 год.
Перерва з 12:30 год. по 13:30 год.
Вихідні дні – субота, неділя.
Інформація про роботу Центру розгляду скарг
Відповідно до п. 8.3.17 глави 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі Правила) затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14 березня 2018 року № 312 із змінами, затверджених постановою НКРЕКП від 30.12.2024 № 2408, передбачено створення Центру розгляду скарг.
   Спори та розбіжності, що можуть виникнути при наданні послуг користувачам системи розподілу та/або споживачами: з приєднання до електричних мереж, з комерційного обліку електричної енергії (далі – заявники), у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між заявниками та ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» (далі – Підприємство), можуть бути вирішені шляхом звернення заявників до Центру розгляду скарг (далі – Центр), який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг (далі – Положення), розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 із змінами, затверджених постановою НКРЕКП від 30.12.2024 № 2408. (Чинна редакція вищезазначеної постанови розміщено на сайті НКРЕКП за посиланням).

   Мета створення Центру – удосконалення процедури розгляду скарг, можливість проведення розгляду скарг із застосуванням технічних засобів за участю заявника або його уповноваженого представника, а також відкритість результатів, які публікуються на офіційному веб-сайті Підприємства.

Для забезпечення належного виконання основних завдань, покладених на Центр Положенням, Центр виконує такі функції:
  • своєчасно, об’єктивно та неупереджено розглядає скарги заявників які надійшли до Підприємства.
  • Розгляд звернень заявників, які не є скаргою, здійснюється підрозділами Підприємства відповідно до «Порядку розгляду звернень» розміщеного на веб-сайті Підприємства у розділі «Звернення»;
  • організує, на прохання заявників, розгляд скарг шляхом проведення робочої зустрічі (у приміщенні розташування Центру або дистанційно, за допомогою застосування технічних засобів) з залученням представників структурних підрозділів Підприємства, до компетенції яких відноситься предмет скарги, та третіх осіб у тому числі представників Сектору НКРЕКП та Управління Держенергонагляду в Миколаївської області (за їх згодою);
  • готує проекти письмових відповідей заявникам про результати розгляду скарг у строки, встановлені законодавством. У разі визнання скарги необґрунтованою готує роз’яснення про порядок оскарження прийнятого рішення за результатом розгляду скарги;
  • ініціює заходи із забезпечення поновлення порушених прав заявників, виконання прийнятих у зв’язку зі скаргами рішень;
  • розміщує на веб-сайті Підприємства щоквартальні звіти щодо розгляду скарг Центром та типові питання-відповіді.




  • Працює On-line консультант, де Ви можете задати питання нашим  спеціалістам.