























Надати покази лічильників
За телефонами:
(050) 490-62-84, (050) 446-76-17, 5-92-37
(050) 490-62-84, (050) 446-76-17, 5-92-37
Центр розгляду скарг
Для удосконалення процедури розгляду скарг, можливості проведення розгляду скарг із застосуванням технічних засобів за участю заявника (його уповноваженого представника), а також забезпечення відкритості результатів розгляду скарг в ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» функціонує Центр розгляду скарг.
Контакти Центру розгляду скарг:
- тел. 5-78-92 , (050)419 94 68
- електрона пошта: icc@info.dpem.mk.ua
Режим роботи:
Понеділок – п’ятниця – з 08:00 год. до 17:00 год.
Перерва з 12:30 год. по 13:30 год.
Вихідні дні – субота, неділя.
Інформація про роботу Центру розгляду скарг
Відповідно до п. 8.3.17 глави 8.3 розділу VIII Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі Правила) затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) від 14 березня 2018 року № 312 із змінами, затверджених постановою НКРЕКП від 30.12.2024 № 2408, передбачено створення Центру розгляду скарг.
Спори та розбіжності, що можуть виникнути при наданні послуг користувачам системи розподілу та/або споживачами: з приєднання до електричних мереж, з комерційного обліку електричної енергії (далі – заявники), у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між заявниками та ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс» (далі – Підприємство), можуть бути вирішені шляхом звернення заявників до Центру розгляду скарг (далі – Центр), який функціонує на підставі Положення про Центр розгляду скарг (далі – Положення), розробленого відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, зазначеного у додатку 19 до ПРРЕЕ затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 312 із змінами, затверджених постановою НКРЕКП від 30.12.2024 № 2408. (Чинна редакція вищезазначеної постанови розміщено на сайті НКРЕКП за посиланням).
Мета створення Центру – удосконалення процедури розгляду скарг, можливість проведення розгляду скарг із застосуванням технічних засобів за участю заявника або його уповноваженого представника, а також відкритість результатів, які публікуються на офіційному веб-сайті Підприємства.
Для забезпечення належного виконання основних завдань, покладених на Центр Положенням, Центр виконує такі функції:
- своєчасно, об’єктивно та неупереджено розглядає скарги заявників які надійшли до Підприємства.
- організує, на прохання заявників, розгляд скарг шляхом проведення робочої зустрічі (у приміщенні розташування Центру або дистанційно, за допомогою застосування технічних засобів) з залученням представників структурних підрозділів Підприємства, до компетенції яких відноситься предмет скарги, та третіх осіб у тому числі представників Сектору НКРЕКП та Управління Держенергонагляду в Миколаївської області (за їх згодою);
- готує проекти письмових відповідей заявникам про результати розгляду скарг у строки, встановлені законодавством. У разі визнання скарги необґрунтованою готує роз’яснення про порядок оскарження прийнятого рішення за результатом розгляду скарги;
- ініціює заходи із забезпечення поновлення порушених прав заявників, виконання прийнятих у зв’язку зі скаргами рішень;
- розміщує на веб-сайті Підприємства щоквартальні звіти щодо розгляду скарг Центром та типові питання-відповіді.
Розгляд звернень заявників, які не є скаргою, здійснюється підрозділами Підприємства відповідно до «Порядку розгляду звернень» розміщеного на веб-сайті Підприємства у розділі «Звернення»;
Працює On-line консультант, де Ви можете задати питання нашим спеціалістам.